ALLARIZ

parroquias de melide

MÁIS PARROQUIAS

/504403158292525912/bb_t047_v000_s0un_f00/images/xslide2.gif" ismap="ismap"/>

GALIZA-CAMERÚN:A IRMANDIÑA INVICTA

duascentas fotos

CAMIÑANDO EN MELIDE

VIAXE A USA

HOLANDA

domingo, 10 de febrero de 2008

QUE RETRÓGRADO

Dimas Cuevas
Por soltar barbaridades como "las bodas de lesbianas tendrán que incluir diversas variedades de tortillas [...] y los convites para homosexuales serán a base de perritos calientes y plátanos al horno" ou "si la palmo antes de lo previsto, prohíbo que den a mis chiquillos en adopción a ningún matrimonio de gays, lesbianas o mediopensionistas.
Sólo falta que los traigamos al mundo, los criemos y los eduquemos, para que luego acaben los pobres rodeados de cualquier cosa".
Dimas Cuevas non quedou tranquilo e tamén soltou que "sólo me cabe una duda: si los que se casan son dos machos (con perdón) y en el supuesto caso de que uno de los manchegos matrimoniados tenga la mano larga, ¿su pareja tendrá derecho a la protección de la nueva ley contra la violencia de género? Supongo que, siguiendo la Ley de Mahoma, sólo será así si el maltratado es el que toma...".
E inácptabel que unha persoa con ideas tan retrógradas e homófobas vaia representar á cidadanía no Senado.


POR SE NON COÑECEDES AINDA Ó HOMÓFOBO PERSOAXE DO QUE VÓS FALO TEDE PRESENTE QUE SE TRATA DUN DOS CANDIDATOS QUE INTEGRAN A LISTA DO PP;COMO NON, POR ALBACETE.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Qué pouca vergonza ten este "señor",antes de falar que aprenda a respetar á xente!!bicos coche.

Anónimo dijo...

Non o coñecia¡¡ pero bueno non me sorprende , porque vendo a actitude que esta a ter o PP frente as eleccions... Esperemos seguir avanzando hacia diante e non voltar atras , que parece que é o que esta xente quere.. APERTAZAS . eva