ALLARIZ

parroquias de melide

MÁIS PARROQUIAS

/504403158292525912/bb_t047_v000_s0un_f00/images/xslide2.gif" ismap="ismap"/>

GALIZA-CAMERÚN:A IRMANDIÑA INVICTA

duascentas fotos

CAMIÑANDO EN MELIDE

VIAXE A USA

HOLANDA

viernes, 13 de julio de 2007

PRESO


¿Que tal compañeiros?

Estou aqui no hospital pasando a duras penas unha garda de 24 horas que se me está facendo maratoniana,longa coma un dia de San Xoan e triste coma un gran deserto.Sintome preso en min mesmo,so boa a imaxinación.Xa pesa o cansancio,levo toda a semán en Santiago e necesito escapar,escapar lonxe,necesito non pensar,estou farto de pensar,teño a cabeza a punto de estalar,problemas e máis problemas rebulen no meu maxín,non os podo deixar,nunca desaparecen...presión,esa é a palabra,sensación de afogamento,cada vez a auga está máis alta,penso en que chegará algún tronco ó que aferrarse,ese tronco é o mañán,a ilusión por ser livre,por sair a flote,necesito respirar.

1 comentario:

Nu dijo...

Esa descripción...ese estado de ánimo...sóame...

Os meus mellores desexos.
Biquiños.