ALLARIZ

parroquias de melide

MÁIS PARROQUIAS

/504403158292525912/bb_t047_v000_s0un_f00/images/xslide2.gif" ismap="ismap"/>

GALIZA-CAMERÚN:A IRMANDIÑA INVICTA

duascentas fotos

CAMIÑANDO EN MELIDE

VIAXE A USA

HOLANDA

viernes, 24 de agosto de 2007

IGNORANTES


Xa levaba un tempo,por mor das miñas vacacións, este blog abandoado,pero como todo ten un fin e a monotonia é de novo a raiña necesito voltar a escribir;e que mellor forma de facelo que comentando esta noticia que non sei se tivestes a ocasión ou desgraza,polo triste que me parece,de ler:
Conta nesta páxina o xornal de Pedro J que o vicepresidente da xunta quere que tódolos nenos galegos coñezan a letra do himno galego,todo ben aderezado con incontables manifestacións ou intentos de denigrar a nosa terra ademais dos incontables erros como chamar a Pondal Arturo,fixádevos baixo a foto,ou a excelentisima traducción do noso himno.
Todo esto non é senon unha mostra máis do rancio nacionalismo español,aquel o que lle debemos 40 anos de ditadura,e ó que sen lugar a dúbidas pertence ese persoaxe chamado Mariano, amigo de Pedro J,que xa debeu esquencer que no ano 1984 estando no goberno galego aprobou a lei de simbolos da galiza,na que por suposto se inclue o noso himno,o cal non defendeu ante esta nova agresión a nosa terra.
Por certo estas son as palabras de Quintana:
1)“Nun mundo globalizado somos alguén se defendemos a nosa identidade, se a defendemos para ensinarlla ao resto do mundo, ao tempo que aprendemos tamén da cultura dos demais”,

2) A Mariano Rajoy, responsable dos populares “ débelle de pasar o mesmo que a Bush que non pode facer dúas cousas ao mesmo tempo”. “Eu asegúrolle que os nenos galegos poden aprender informática e aprender inglés –que son moi importantes– e ao mesmo tempo coñecer o himno e falar en galego. Rajoy seguramente non pode, pero os nenos galegos, si”.

3)“O que pasa é que alguén en Madrid se dá por aludido e pensa: “’Yo soy de los imbéciles e escuros y no me gusta el himno.

Din que o primeiro paso da ignorancia é presumir de saber e dende logo con esta absurda traducción asi como cos innumerables erros queda ben claro quen son os ignorantes

Atopei navegando un escrito moi interesante titulado:"NO ES LO MISMO";aqui volo deixo,é moi interesante:

Una vez tuve una conversacion en Madrid con unas pesonas de por que seguia usandose el gallego, que consideraban una lengua casi muerta e inutil, sin valor economico ni empresarial. Les replique que por mi vale, que siguiendo ese criterio, al castellano ya le podian ir dando por el saco y aqui todos hablando Ingles, Hombre Noooo!!! no es lo mismo!!!!! me dijeron.. ¿ ah no ? Curioso. ¿ Y la puñeta de la Ñ, sabeis cuanto cuesta la dichosa letra hispana y los problemas que da ? Atacar los nacionalismos es guay, inteligente y denota cultura, pero claro, los nacionalismos de los otros, al mio que ni lo toquen.. que no es lo mismo!!!
Me argumentaban que como minimo el castellano nos sirve para entendernos con gran parte de America, que tambien hablan el Español, y eso es bien cierto. Pocos dias despues me llaman a mi para ayudarles con unos textos escritos en portugues, ya que el portugues y el gallego son lenguas practicamente iguales excepto en su pronunciacion. Gracias al gallego yo tengo acceso a la cultura Portuguesa y Brasileña, pero claro, No es lo mismo!!!!
Ahora andamos a vueltas con el himno, en Periodista Digital empiezan hablando de adoctrinamiento y nacionalismo puro y duro, pero claro, si es para poner letra al himno de españa para que nuestros deportistas rezumen mas testosterona... No es lo mismo!!, el himno español es para hacer patria, pero de la buena.. No es lo mismo!!!
Cuando yo era chaval en Galicia hablaban gallego , que se yo, mas del 80% de la poblacion, pero TODAS LAS ASIGNATURAS eran en castellano (menos lengua gallega). En las nucleos rurales y villas (la mayoria en Galicia) el porcentaje rozaba el 100%, pero TODAS LAS ASIGNATURAS EN CASTELLANO. Aquello era normal, ahora que empiezan a poner asignaturas en Gallego, Oh Dios mio, es la opresion y persecucion de los castellano parlantes, es el fin de los tiempos. Si eso es cierto, entonces, ¿ por que no se reconoce la persecucion del gallego por el Estado Español ? No es lo mismo!!!!
La Asignatura de Historia es ahora motivo de conflicto, por que ya se sabe, los nacionalismos perifericos la tergiversan, la reducen a lo local, a lo pueblerino. Curioso. Por que en Historia yo si estudie la revuelta comunera, importantisima oyes, vital para el entendimiento del mundo mundial y en absoluto nada local y pueblerina. Viviendo en Lugo tuve que enterarme por el profesor de LITERATURA GALLEGA que fue aquello de las Revoltas Irmandiñas, que por supuesto, es absolutamente ignorado por el resto de España y por muchos que como yo estudiamos la autentica Historia, la que no fue tergiversada por ningun nacionalismo... No es lo mismo!!!
Y por ultimo, es que en Galicia ahora nos da por poner carteles en Gallego, y claro, eso enfurruña a muchos, hay que ver que osadia, que ofensa, Ourense, A Coruña, Sanxenxo, no es lo mismo que Orense, La Coruña, Sanjenjo.. no es lo mismo!!!

No hay comentarios: